Projekty
Promocja Styczniowa Life Architect
Promocja nowego kursu i rabatu na całą ofertę produktową.
Data
Styczeń 2021
Wyzwanie
Styczeń to najgorętszy okres w branży rozwoju osobistego.
Na ten czas, w Life Architect przygotowaliśmy premierę nowego kursu Michała Pasterskiego "Wprowadzenie do terapii IFS" oraz promocję cenową na całą ofertę kursów.
Moje zadania
Byłem odpowiedzialny za wymyślenie i wypromowanie (wspólnie z agencją E-active) webinaru zapowiadającego kurs, sprzedaż pakietów noworocznych oraz stworzenie materiałów reklamowych – grafik (nadzór), landing page'y oraz lejków sprzedażowych.
Rezultaty
Kampania zakończyła się niesamowitym sukcesem. Pobiliśmy
o 100% miesięczny rekord sprzedaży, przy dwukrotnie mniejszym budżecie promocyjnym. Dodatkowo na webinar przedstawiający kurs zapisało się ponad 3 tysiące osób, co efektywnie powiększyło bazę mailingową firmy.
Daily Parts Meditation Practice
Promocja dwóch warsztatów i webinaru.
Data
Luty 2021
Wyzwanie
Michelle Glass jest autorytetem w dziedzinie integracji terapii IFS. Moim zadaniem było wypromowanie webinaru prezentującego metodę DPMP oraz dwóch warsztatów – jeden dla klientów, drugi dla terapeutów i praktyków metody IFS.
Moje zadania
Stworzenie koncepcji promocji warsztatu. Stworzenie wszystkich materiałów promocyjnych – grafiki (nadzór), landing page'y warsztatów, webinaru, automatyzacji e-mail marketingu
i reklam na Facebooku.
Rezultaty
Prawie 700 osób zapisanych na webinar, co pozwoliło zrealizować wszystkie cele sprzedażowe związane z tymi warsztatami.
Power of Coaching
Promocja flagowego kursu Centrum Coachingu.
Data
Styczeń, Luty 2021
Wyzwanie
Iwona i Kaja z Centrum Coachingu zgłosiły się do mnie
z zadaniem wypromowania ich akredytowanego przez ICF kursu coachingowego Power Of Coaching (w którym w 2020 roku sam brałem udział i który gorąco polecam).
Moje zadania
Wdrożenie wszystkich narzędzi reklamowych na stronę (Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook Pixel) oraz wprowadzenie usprawnień UX i SEO na stronę kursu. Przygotowanie i wdrożenie reklam w Google Adwords, przygotowanie landing page'a i automatyzacji e-mail marketingu dla webinaru promującego kurs. Posty i reklamy na Facebooku.
Rezultaty
Ponad 200 osób zapisanych na webinar. Poprawa o 50 pozycji w google dwóch kluczowych fraz dla promowanego kursu.
Sankalpa
Stała współpraca przy promocji szkoły jogi w której sam również uczę.
Data
Listopad 2020 – do dzisiaj
Wyzwanie
Sankalpa Poddasze Pozytywnych Wibracji to nowe miejsce na jogowej mapie Poznania. Kasia, Darek i Cecylia poprosili mnie
o wsparciu w stworzeniu strony, promocji w Google i na Facebooku.
Moje zadania
Stworzenie szkieletu strony, copywriting, konsultacje działań
w mediach społecznościowych, wsparcie w strategii SEO oraz działaniach reklamowych w Google Adwords i na Facebooku.
Rezultaty
Stały wzrost liczby uczestników zajęć regularnych oraz warsztatów. Wzrost zasięgów i zaangażowania fanów na Facebooku. Zapraszam na zajęcia jeśli będziesz w Poznaniu ;)
Wyzwanie
Stworzenie koncepcji kampanii promocyjnej z okazji Black Friday, która będzie miała pozytywny wpływ społeczny.
Moje Zadania
Opracowanie idei promocji oraz koordynacja pracy zespołu – copywritera i performance marketing managera. Stworzenie grafik promocyjnych i opieka nad przebiegiem promocji.
Rezultaty
Ponad 1500 zł przekazane Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Less
Strategia produktowa i marketingowa
dla aplikacji mobilnej.
Data
Marzec – Czerwiec 2019
Wyzwanie
Jako dyrektor kreatywny w Apptension, dostałem zadanie opracować strategię dla aplikacji umożliwiającej sprzedaż
i zakupy odzieży z drugiej ręki.
Moje zadania
Wymyślenie nowej nazwy. Opracowanie strategii promocji opartej na idei minimalizmu, zrównoważonej modzie
i gospodarce obiegu zamkniętego. Nadzór kreatywny nad procesem brandingowym, jak również pomysł na kampanię wprowadzającą produkt na rynek.
Rezultaty
Kampania wejścia na rynek okazała się strzałem w 10 i już
po pierwszym weekendzie, Less wylądowało na pierwszym miejscu w kategorii zakupy w Appstore. W zaledwie klika miesięcy Less zdobyło tysiące klientów, co pozwoliło założycielowi zebrać aż 12 mln dofinansowania na dalszy rozwój aplikacji. Dzisiaj z aplikacji korzysta aż 700 tysięcy osób. Całe case study przeczytasz tutaj.