Projekty

Promocja Styczniowa Life Architect

Promocja nowego kursu i rabatu na całą ofertę produktową.

Data

Styczeń 2021

Wyzwanie

Styczeń to najgorętszy okres w branży rozwoju osobistego. 
Na ten czas, w Life Architect przygotowaliśmy premierę nowego kursu Michała Pasterskiego "Wprowadzenie do terapii IFS" oraz promocję cenową na całą ofertę kursów.

Moje zadania

Byłem odpowiedzialny za wymyślenie i wypromowanie (wspólnie z agencją E-active) webinaru zapowiadającego kurs, sprzedaż pakietów noworocznych oraz stworzenie materiałów reklamowych – grafik (nadzór), landing page'y oraz lejków sprzedażowych. 

Rezultaty

Kampania zakończyła się niesamowitym sukcesem. Pobiliśmy
o 100% miesięczny rekord sprzedaży, przy dwukrotnie mniejszym budżecie promocyjnym. Dodatkowo na webinar przedstawiający kurs zapisało się ponad 3 tysiące osób, co efektywnie powiększyło bazę mailingową firmy.

Daily Parts Meditation Practice

Promocja dwóch warsztatów i webinaru.

Data

Luty 2021

Wyzwanie

Michelle Glass jest autorytetem w dziedzinie integracji terapii IFS. Moim zadaniem było wypromowanie webinaru prezentującego metodę DPMP oraz dwóch warsztatów – jeden dla klientów, drugi dla terapeutów i praktyków metody IFS.

Moje zadania

Stworzenie koncepcji promocji warsztatu. Stworzenie wszystkich materiałów promocyjnych – grafiki (nadzór), landing page'y warsztatów, webinaru, automatyzacji e-mail marketingu
i reklam na Facebooku. 

Rezultaty

Prawie 700 osób zapisanych na webinar, co pozwoliło zrealizować wszystkie cele sprzedażowe związane z tymi warsztatami.

Power of Coaching

Promocja flagowego kursu Centrum Coachingu.

Data

Styczeń, Luty 2021

Wyzwanie

Iwona i Kaja z Centrum Coachingu zgłosiły się do mnie
z zadaniem wypromowania ich akredytowanego przez ICF kursu coachingowego Power Of Coaching (w którym w 2020 roku sam brałem udział i który gorąco polecam).

Moje zadania

Wdrożenie wszystkich narzędzi reklamowych na stronę (Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook Pixel) oraz wprowadzenie usprawnień UX i SEO na stronę kursu. Przygotowanie i wdrożenie reklam w Google Adwords, przygotowanie landing page'a i automatyzacji e-mail marketingu dla webinaru promującego kurs. Posty i reklamy na Facebooku.

Rezultaty

Ponad 200 osób zapisanych na webinar. Poprawa o 50 pozycji w google dwóch kluczowych fraz dla promowanego kursu. 

Sankalpa

Stała współpraca przy promocji szkoły jogi w której sam również uczę.

Data

Listopad 2020 – do dzisiaj

Wyzwanie

Sankalpa Poddasze Pozytywnych Wibracji to nowe miejsce na jogowej mapie Poznania. Kasia, Darek i Cecylia poprosili mnie
o wsparciu w stworzeniu strony, promocji w Google i na Facebooku.

Moje zadania

Stworzenie szkieletu strony, copywriting, konsultacje działań
w mediach społecznościowych, wsparcie w strategii SEO oraz działaniach reklamowych w Google Adwords i na Facebooku.

Rezultaty

Stały wzrost liczby uczestników zajęć regularnych oraz warsztatów. Wzrost zasięgów i zaangażowania fanów na Facebooku. Zapraszam na zajęcia jeśli będziesz w Poznaniu ;) 

Promocja Black Friday

Data

Listopad 2020

Wyzwanie

Stworzenie koncepcji kampanii promocyjnej z okazji Black Friday, która będzie miała pozytywny wpływ społeczny. 

Moje Zadania

Opracowanie idei promocji oraz koordynacja pracy zespołu – copywritera i performance marketing managera. Stworzenie grafik promocyjnych i opieka nad przebiegiem promocji.

Rezultaty

Ponad 1500 zł przekazane Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Less 

Strategia produktowa i marketingowa
dla aplikacji mobilnej.

Data

Marzec – Czerwiec 2019

Wyzwanie

Jako dyrektor kreatywny w Apptension, dostałem zadanie opracować strategię dla aplikacji umożliwiającej sprzedaż
i zakupy odzieży z drugiej ręki.

Moje zadania

Wymyślenie nowej nazwy. Opracowanie strategii promocji opartej na idei minimalizmu, zrównoważonej modzie 
i gospodarce obiegu zamkniętego. Nadzór kreatywny nad procesem brandingowym, jak również pomysł na kampanię wprowadzającą produkt na rynek. 

Rezultaty

Kampania wejścia na rynek okazała się strzałem w 10 i już
po pierwszym weekendzie, Less wylądowało na pierwszym miejscu w kategorii zakupy w Appstore. W zaledwie klika miesięcy Less zdobyło tysiące klientów, co pozwoliło założycielowi zebrać aż 12 mln dofinansowania na dalszy rozwój aplikacji. Dzisiaj z aplikacji korzysta aż 700 tysięcy osób. Całe case study przeczytasz tutaj.